Kursy kelnerskie dla pracowników gastronomii

Niektóre firmy spożywcze nadal uważają bezpieczeństwo żywności za po prostu rozszerzenie zdrowego rozsądku, co znajduje odzwierciedlenie w ich politykach szkoleniowych w zakresie bezpieczeństwa żywności (lub ich braku). Rozsądne podejście do bezpieczeństwa żywności może ograniczyć go w domu, w którym jedyną osobą, którą możesz skrzywdzić, jest sam, ale nie jest wystarczająco dobre, gdy dostarczasz jedzenie społeczeństwu. Przedsiębiorstwa spożywcze są pełne zagrożeń bezpieczeństwa – np. czyszczenie chemikaliów, potłuczonego szkła, bakterii, wirusów, toksyn – a jedynym sposobem ochrony klientów, firmy i siebie przed tymi zagrożeniami jest ciągłe szkolenie i edukacja w zakresie bezpieczeństwa żywności.

Kursy kelnerskie i szkolenia z zakresu bezpieczeństwa żywności chroni klientów przed zagrożeniami dla zdrowia i obsługi klientów. Zapewnienie odpowiedniego szkolenia i kursów w zakresie bezpieczeństwa żywności wszystkim, którzy zajmują się żywnością w twoim przedsiębiorstwie, ma zasadnicze znaczenie dla ochrony klientów przed zatruciem pokarmowym, reakcjami alergicznymi i innymi zagrożeniami dla zdrowia, które mogą wystąpić w wyniku jedzenia skażonej żywności.

Kiedy pracownicy ukończą kursy kelnerskie z certyfikatami dla osób zajmujących się żywnością i obsługą klienta, wiesz, że nabyli umiejętności i wiedzę niezbędną do bezpiecznego obchodzenia się z żywnością i utrzymania wysokich standardów higieny osobistej i czystości. Przeszkoleni i certyfikowani handlowcy żywności w połączeniu z solidnym planem bezpieczeństwa żywności są kluczem do zapewnienia bezpieczeństwa żywności w Twojej firmie.

Każdego roku około 3500 Polaków przyjmuje się na oddział ratunkowy po wstrząsie anafilaktycznym spowodowanym alergenami pokarmowymi, a kilkanaście z nich umiera. Zadaniem kelnera jest dopytanie się o ewentualne alergie – kursy kelnerskie mówią o tym wyraźnie. Badania pokazują, że większość tych reakcji alergicznych występuje poza domem (np. restauracje, fast foody), co oznacza, że ​​niektóre restauracje z obsługą kelnerską wciąż pozostają w tyle, jeśli chodzi o zarządzanie alergenami i kursy dla pracowników.